Klaidos, kurias daro į investuotojus besikreipiantys verslininkai

Startuolių įkūrėjai nuo pačių pirmųjų savo naujojo verslo pradžių turi ieškoti investuotojų, kurių pagalba galėtų pritraukti daugiau investicijų, būtinų jų verslo efektyviai plėtrai. Tačiau, deja, bet daugybė startuolių įkūrėjų ieškodami investuotojų padaro begalę klaidų, kurios užkerta kelią sulaukti teigiamo investuotojų atsakymo. Dėl šios priežasties sudarėme jums nemenką klaidų sąrašą, kurio pagalba jums turėtų būti paprasčiau tokių klaidų išvengti.

„McDonald‘s“ Marijampolėje investavo beveik 1 milijoną eurų

Investavęs beveik 1 milijoną eurų, lyderiaujantis greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald‘s“ atveria restorano Marijampolėje duris. Įskaitant naujai atidarytą restoraną, šiuo metu „McDonald‘s“ tinklo restoranų skaičius padidėjo iki 14 visoje Lietuvoje ir 36 restoranų Baltijos šalyse.

Telefoniniai sukčiai taikosi ne tik į senuolius

„Swedbank“ saugumo ekspertai pastebi, kad šiais metais padaugėjo skambučių, kuomet gyventojai viliojami pelningais investavimo pasiūlymais. Šie skambučiai išsiskiria tuo, kad dažniausiai skambinama iš užsienio šalies, o pašnekovo dėmesį bandoma patraukti itin pelningu investavimo pasiūlymu. Investuoti žmogus kviečiamas, pervedant atitinkamą pinigų sumą į nurodytą sąskaitą arba suteikiant skambinančiajam prisijungimo duomenis prie interneto banko paskyros.

Atsakingas aukojimas: remti ar investuoti?

Rugsėjo viduryje Lietuvos atsakingo verslo asociacija (LAVA) organizavo pasaulinės iniciatyvos „Green Drinks“ susitikimą, kuriame asociacijos nariai drauge su platformos Aukok.lt atstovėmis diskutavo tema „Atsakingas aukojimas: remti ar investuoti?“. Įmonių socialinės atsakomybės projektai būna dvejopi: parama arba... socialinė investicija. Kuo tai skiriasi?

"International Jewellery London" parodoje minimalizmas nebe toks populiarus

Rugsėjo pradžioje Didžiosios Britanijos sostinėje Londone vyko tarptautinė juvelyrikos paroda. Jau daugiau nei 60 metų vykstančiame renginyje tradiciškai prisistato garsūs juvelyrikos prekiniai ženklai, kūrėjai, dizaineriai, taip pat ir brangakmenių, įrangos, įpakavimo tiekėjai, juvelyrikos projektavimo, liejimo paslaugų tiekėjai. Tarp daugiau kaip 350 dalyvių parodoje buvo ir lietuviai juvelyrai Viktorija Orkinė ir Karolis Ro Černeckis, parodos lankytojų, jos dalyvių dėmesį traukę originaliais papuošalais. 

international jewellery london paroda